26 Temmuz 2014 Cumartesi

Sidekicks Katlanabilir Babetler ile Ayaklara Özgürlük Geldi!

Türkiye’nin kişisel bakım marketi Gratis, Amerika’dan özel olarak ithal ettiği Sidekicks katlanabilir çantalı babetler ile molaya ihtiyaç duyan ayakların imdadına koşuyor.


Tüm kadınların en büyük tutkularından biri topuklu ayakkabılar, uzun süren mesai saatleri, davetler ve eğlenceli saatlerin sonunda can yakan ve ayak acıtan bir hale geliyor. Bu soruna çözüm olacak Sidekicks katlanabilir çantalı babetler, rahatlığından ve şıklığından ödün vermeyen tüm kadınlar için Gratis’lerde satışa sunuldu.

Hamilelik, misafirlik, seyahat, davet, eğlence ya da ofis hayatı demeden her zaman ve her yerde rahatlıkla taşınabilir fermuarlı çantası ile kullanım kolaylığı sağlayan Sidekicks, konforundan vazgeçmeyen stil sahibi kadınların bir numaralı tercihi olacak.








Şık tasarımının yanı sıra siyah, dore, gümüş, pembe renklerinden oluşan 4 farklı renk seçeneği,  S – M – L – XL’den oluşan ayakkabı kalıp seçenekleri ve 24,90 TL’lik satış fiyatı ile raflardaki yerini alan Sidekicks katlanabilir çantalı babetlere ulaşmak isteyen tüm kadınların Gratis’e uğraması yeterli olacak.

Gratis, güzel bak kendine!



19 Temmuz 2014 Cumartesi

BH Cosmetics 120li Far Paleti - 5TH Edition


Herkese merhaba!
Makyaj yapmaya başladığımdan beri hep büyük ve karışık bir palet istiyordum ve bu hayalim jimoda.com sayesinde gerçekleşti!

Bu gördüğünüz palet BH COAMETİCS markasının 5TH Edition 120li far paleti.
Hemen hemen her tondan renkler mevcut.Dilediğiniz göz makyajını bu palet sayesinde yapabileceksiniz! :)







İçinde birçok rengi barındıran bu palette,bazı renkler inanılmaz güzel,pigmentasyonu harika!Bazı renkler ise ancak bir bazla ortaya çıkabiliyor ama genel anlamda pigmentasyonları beğendim!
Yukarıdaki resimde swatchlar sadece 1 kez dokunarak elde edildi :)





Burda ise açık ve koyu renklerden birini bazlı ve bazsız olarak karşılaştırdım.Bazlı tabi ki daha iyiler ancak bazsız halleride hiç fena değil :)

- Tozutma yaptıklarını gözlemlemedim.
- Dağılma yapmıyorlar kesinlikle! Yada göz kapaklarında birikme yapmıyorlar.
- Ben aynı zamanda ıslak da kullanıyorum bazı renkleri.Hatta eyeliner olarak gayet güzel oluyorlar :)

Aşağıda bu paletle yaptığım örnek makyajları görebilirsiniz.





eyeliner'ı düzgün çekememişim acele ile :)



Siz paleti nasıl buldunuz?

Eğer sizde bu palete sahip olmak isterseniz buradan jimoda.com'a gidip uygun fiyata satın alabilirsiniz! :) 

Sevgiler...

13 Temmuz 2014 Pazar

Tırnak ve Tırnak Eti Bakımı


Güzel ve bir o kadar sıcak bir pazar gününden merhaba!
Mağlum pazar günleri birçoğumuzun bakım günüdür.Bende sırasıyla ; saç,cilt,el-ayak bakımımı uygularım.
Bugün sizlere tırnak bakımı ve manikürden kısaca bahsedeceğim.






Üstteki bakımsız ve 1 haftada bu hale gelen tırnaklar,alttaki ise kısa bir bakım ve maikürden sonraki hali.Before-after yani :>




Öncelikle benim genel olarak tırnak bakım rutinimde kullandığım ürünler sırasıyla bunlar.

Peki sırasıyla hangi işlemleri uyguluyorum yukarıdaki tırnaklara sahip olmak için?

1- İlk olarak bir diş macunu ile ve yüz fırçası olarak satılan 1 numaradaki fırça ile tırnaklarımı iyice fırçalıyorum.Diş macunu beyazlatıcı etkili olursa tırnak renginiz daha da beyazlar.
Ben özellikle bu işlemi tırnaklarım fazla ojeden sarardığı için çok sık uygulamaya çalışıyorum.

2- Sıradaki işlem ise tırnak etlerimi yumuşatmak.Burt's Bees 'in %100 doğal kutikul bakım kremini uyguluyorum.2dk sonra ise 

3- Tırnak etlerimi pens yerine 3 numaradak kesici ile yüzeysel olarak keserek temizliyorum

4- Daha sonra Flormar'ın 4 numaradaki tırnak etici itici/temizleyicisi ile tırnak etlerimi üstteki tarafı ile itiyorum.Alttaki tarafı ise tırnak yüzeyindeki ölü tabakayı temizlemenize yardımcı oluyor.Çok başarılı bir ürün!

5- Daha sonra tırnaklarımı -eğer çok uzadıysa kısaltıp- klasik bir törpü ile törpülemeye başlıyorum.
Törpülerken ise nasıl bir tırnak istiyorsam o şekilde törpülemeye başlıyorum.Tırnak kenarlarımı alttan yukarı doğru törpüleyip kenarları düzeltip keskinleştiriyorum.Daha sonra tırnak kenarlarımı iç ortaya doğrı törpüleyip biraz yuvarlıyorum.




6- Şimdi ise en sevdiğim kısım! Kalyon Tırnak Eti Peelingini tırnak kenarlarıma sürüyorum ve 1 numaradaki  fırça ile -nazikçe- fırçalıyorum.Tırnak üstümde ve kenarlarında kalan ölü tabaka/deri de öylece temizlenmiş oluyor!

7- Daha sonra ellerimi güzelce yıkayıp kuruluyorum ve yine Kalyon marka Tırnak Beyazlatıcı Cila'yı uyguluyorum.Eğer tırnaklarınız sürekli sararıyorsa bu ürün tam size göre!

Eveeet benim klasik pazar bakımımdaki "Tırnak ve Tırnak Eti Bakımı" bu şekildeydi.
Umarım sizler de uygular ve sonuçlardan memnun kalırsınız!

Benim ulaştığım sonucu nasıl buldunuz?
Sizlerin bu şekilde bakım rutinleri var ise benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum! :)



Sevgiler,
Ayşegül.




12 Temmuz 2014 Cumartesi

Farmasi Kozmetik - 4'lü Far Paleti (NO:7)

Merhaba herkese!

Aslında pek beceremediğim bir makyaj türüdür smokey.Siyahı far olarak pek sevmediğimden midir nedendir bilemiyorum.Neyse efenim gelelim konumuza.
Farmasi 4 lü farından bahsedeceğim.





Öncelikle ambalaj olarak biraz basit buldum.
Palet içerisinde klasik bir aplikatör  bulunuyor.



- Pigmentasyonlar ise bence olay! Bu swatchlar tek dokunmayla elde edildi! Ozellikle baş parmaktaki aydınlık renge ba-yıl-dım!

- Islak kuru kullanabilirsiniz,hatta simli olan gümüş rengi buna oldukça müsait.

- Siyah ise aslında baya kömür karası! Bi de ışıltılı siyah var palette.

- Tozutma sorunu aslında pek yok gibi ama o simli renk(!) çok çok dökülme yapıyor -altına baz kullandığım halde- . O renk sanki ıslak kullanıma daha uygun.Göz kapağınıza daha rahat oturtabilirsiniz.





Bir de ışıl ışıl olmanız kaçınılmaz tabi! :> Disko topu edasıyla dolaşabilirsiniz :> 
Bence bu palet epey özel gec makyajlarında kullanıma uygun.





Kirpiklerimin üzerinde simler adeta dans ediyor tek tek :>

Eğer ki yakın zamanda bir nikah/düğün olursa mutlaka kullanacağım bir palet olur.Gözleri inanılmaz patlatan renklerle oldukça dikkat çekici olunabilir :)
Bu 4 lü paletlerin başka renk seçenekleri de mevcut. farmasiint.com'dan kataloğu inceleyebilir ve kayır oluşturarak sipariş verebilirsiniz!



Mutlu hafta sonları! 

10 Temmuz 2014 Perşembe

Hiç Adriana Lima kadar güzel hissettin mi? Hemen karar verme. Denemeden bilemezsin!

Hayatın boyunca birçok güzellik malzemesi kullandığını ve çok azından memnun kaldığını biliyoruz. Çünkü hiçbir güzellik malzemesi, içindeki doğal güzelliği ön plana çıkarmaz. Emin ol, hissettiğin kadar güzelsin! Veet olarak seni en güzel neyin hissettireceğini düşündük ve her duruma özel Veet ürünleri geliştirdik.
Adriana Lima’nın doğal güzelliğinden yola çıkarak, sana en az Adriana Lima kadar güzel hissetirmenin yollarını göstermek istedik. Doğadan gelen içerikleri, cilt tipine ve bölgesine göre farklılaşan seçenekleri ile her ihtiyaca hitap eden Veet, saatler süren epilasyon seanslarına anında çözüm sunarken, cildinin ihtiyacı olan bakımı da sağlıyor. Veet sayesinde, haftalar boyunca istediğin kıyafeti istediğin zaman giyebilirsin. Adriana gibi güzel hissetmen için, krem, sprey ve soğuk ağda bantlarından sana en uygun olanını seçmen yeterli.
Hayat bir defileyse, her an hazırlıklı olmalı. Tıpkı Adriana gibi. Doğal güzelliğini gönül rahatlığıyla sergileyebildiğin sürece, Adriana kadar güzel hissedeceksin!



Veet’ini seç, çünkü sen de en az Adriana kadar güzelsin.
Bir boomads advertorial içeriğidir.

Wet n Wild - Kaş Kiti


Merhaba!
Şurada bahsettiğim Gratis'in Wet n Wild lansmanında bizlere çok cici hediyeler verilmişti.Biride bu zaten çok merak ettiğim kaş kitiydi!




Uzun zamandır severek kullandığım bir kit oldu.Kit oldukça kullanışlı.İçerisinde uygulama için minikaçılı bir fırça,çıkan kaşlarınız için minik bir cımbız -ki çokta kötü sayılmaz,çantada taşımak için süper! - , iki ayrı tonda kaş farı ve 1 adette farı sabitlemek için wax bulunuyor.





En güzel olaylardan biri ise yanda mevcut olan aynası! :) Kit tam anlamıyla kullanışlı!
Kaş farları ise 2 renk ; aşağıdaki swatchlarda soldaki daha çok sarışınlar ,sağdaki ise esmerler için.Ancak benim kaşlarım siyah olmasına rağmen soldaki ile dolduruyorum daha çok.Siyah üstüne tekrar siyah biraz patlıyo :)






İçerisindeki minik fırçası bence uygulama için ideal ancak beğenmezseniz açılı bir eyeliner fıçası da kullanabilirsiniz.
Kaş farlarının kalıcılığı - kaşlarınızla oynamıyorsanız eğer - gün sonuna kadar idare eder sizi.Herhangi bir dağılma falan olmuyor kesinlikle! 
Kit içerisindeki wax ise - wax sürdüğünüz farı ve kaşlarınızı sabitlemek için kullanılan kremsiz bir şey- kaşı ve farı başarılı bir şekilde sabitliyor.Gün içerisinde oynama yaşamadım hiç.






Kaşımın hiçbir şey uygulanmamış hali




Burada ise kaşlarımın içini doldurdum , içindeki mini cımbız ile fazlalıkları aldım ve wax ile sabitledim.
Yapay bir görüntü oluşmadığını düşünüyorum.Aksine doğal duruyor.
Kiti genel olarak oldukça başarılı buldum.



Siz neler düşünüyorsunuz? Daha önce kullandınız mı bu ürünü? Yorumlarınızı merak ediyorum :)



Sevgiler..




9 Temmuz 2014 Çarşamba

Oriflame Kozmetik - "THE ONE" Serisi

Hellö herkese!
Bu yazıyı çook uzun zaman önce yazmam gerekirdi ama ancak ırsat bulabildim.
Uzun bir zaman önce Oriflame Türkiye'den çok şık bir paket almıştım içerisinde yeni serisi The One ürünleriyle dolu.




Böyle çok anlamlı ve cici bir çanta içinde.Çanta içerisinde krem far,rimel,ruj ve eyeliner bulunuyordu.Tek tek incelemek gerekirse;

1- Krem Far:






Her ne kadar krem far olarak geçse de ıslak bir bitişi yok.Daha çok toz farın sıkıştırılıp presslenmiş hali gibi.Yani bildiğimiz krem farların dışında bir yapısı var bana kalırsa.








Pigmentasyonu ve kalıcılığı iyi denebilir.
Kolay uygulanıyor ve dağılma yapmıyor.
Biraz parlak bir far bu lacivert rengi.Daha çok başka bir farın üzerine kullanılabilecek gibi.Altına bir baz uygulayarak da güzel sonuçlar elde edebilirsiniz.
Rengi "deep indigo"

İngiltere’den ithal Yardley Vücut Bakım Ürünleri Gratis’lerde!

Gratis, Yardley duş jeli, vücut losyonu ve el - tırnak bakım kremi ile kendisine güzel bakmak isteyenlere yeni bir ürün grubu sunuyor

Gratis’e özel olarak İngiltere’den ithal edilen Yardley vücut bakım ürünleri, içeriğinde bulunan E vitamini, Q10, shea ve badem yağı ile cildi beslemenin yanı sıra yaşlandırmayı da geciktiriyor. Şakayık, papatya ve mavi orkide koku seçenekleri ile tüm Gratis’lerde satışa sunulan Yardley duş jeli, vücut losyonu ve el - tırnak bakım kremi,  sağlıklı bir cilde sahip olmak isteyenlerin ilk tercihi olmaya aday.

Modern kokusu ile enerji veren Yardley Energising Peony vücut bakım serisi içeriğinde bulunan şakayık, sardunya ve frenk üzümü özleriyle ile cilde enerji vererek tazeliğini korumasını sağlıyor.

Asil İngiliz papatyası kokusunu taşıyan Yardley Uplifting Daisy serisi içeriğinde bulunan elma, sümbül ve sandal ağacı özleri ile cilde enerji verirken canlandırıcı etkisiyle de severek kullanacağınız bir seri olacak.

Mavi orkide aromalı Yardley Invigorating Blue Orchid vücut bakım serisi ise mango, portakal, frenk üzümünden oluşan egzotik kokusu ile cildi canlandırıyor.

Yardley koku serisinin yanı sıra yoğun çiçek kokusu ve tazelik hissi ile öne çıkan Yardley Vücut Bakım Serisi de şimdi ve sadece Gratisler’de.

Yardley Vücut Bakım Ürünleri’nin fiyatları ise:

Energising Peony Duş Jeli 200 ml – 12,90 TL
Energising Peony Vücut Losyonu 250 ml – 17,90 TL
Energising Peony El - Tırnak Bakım Kremi 75 ml – 14,90 TL
Uplifting Daisy Duş Jeli 200 ml – 12,90 TL
Uplifting Daisy Vücut Losyonu 250 ml – 17,90 TL
Uplifting Daisy El - Tırnak Bakım Kremi 75 ml – 14,90 TL
Invigorating Blue Orchid Duş Jeli 200 ml – 12,90 TL
Invigorating Blue Orchid Vücut Losyonu 250 ml – 17,90 TL
Invigorating Blue Orchid El - Tırnak Bakım Kremi 75 ml 14,90 TL




Gratis, güzel bak kendine!



*Basın bültenidir.

7 Temmuz 2014 Pazartesi

NOTE Cosmetics - Ultra Volume Mascara



Yeni bir haftadan herkese merhaba!


Geçtiğimiz haftalarda Note Kozmetik'ten oldukça şık bir paket almıştım.Şık çantanın içerisinden bir de rimel çıkmıştı.Bende bi süre kullandıktan sonra sizlerle paylaşmak istedim..





Note ürünlerinin sanırım oje hariç tüm ürünleri kutu ile satılıyor ve kutuları bir hayli şık! Ben önceden attığım için gösteremiyorum.Ürünün kendi ise biraz tombul.




Gelelim en önemli kısma;fırçasına! Daha önce bu şekilde bir fırça görmedim sanırım.Büyükçe ve kare yani  4 köşeli bir fırçası var -bence bu alt kirpiklere kolay uygulama sağlıyor- ayrıca sık kıllı bir fırça.


Rimel'i incelersek;

- Kirpiklerimde herhangi bir dökülmeye sebep olmadı.
- Akma yada bulaşma gözlemlemedim.
- Hacim ve dolgunluk vermesini beğendim,benim için yeterli ki aşağıdaki resimlerde de göreceksiniz..
- Kirpikleri tam anlamıyla tek tek ayırmıyor ancak birbirinede yapıştırmıyor.Bence bu anlamda görünüş başarılı.
- Waterproof olmadığından temizlenmeside gayet kolay;zorlamıyor.

Aşağıda uygulanmış hallerini görebilirsiniz..




Hacim ve yoğunluk vermesi bence 7/10



Ben çok sevdim ve bu benim gerçekten kişisel objektif görüşümdür!!!
Siz neler düşünüyorsunuz rimel hakkında? 


Ve bu hafta'dan sonra "makyajgüncesi"nde her gün yeni bir yazı olacak!
Beni takip etmeye devam ediiiiiiin!




Sevgiler...


1 Temmuz 2014 Salı

Televizyon, Müzik, Magazin, Moda, Sanat ve İş Dünyası “Magnum Altın Kelebek Ödülleri” Gecesinde Buluştu.

Televizyon ve müzik dünyasının en iyilerinin ödüllendirildiği Hürriyet Altın Kelebek Ödülleri, bu sene haz tutkunlarının vazgeçilmez markası Magnum işbirliğinde, Zorlu Center PSM’de gerçekleştirilen görkemli bir törenle sahiplerini buldu.

Saat 19.00'da kokteylle başlayan gece Sibel Arna, Onur Baştürk, Cengiz Semercioğlu, Ömür Gedik ve Ece Sükan’ın ‘in konukları karşılamaları ve davetlilerle kırmızı halı röportajı yapmalarıyla tam bir Oscar havasında gerçekleşti. Her sene olduğu gibi kazananların Hürriyet okurlarının internet ve posta yoluyla gönderdikleri oylarla belirlendiği gecenin sunuculuğunu başarılı oyuncu Mete Horozoğlu ve Nefise Karatay gerçekleştirdi.

Gecenin onur konuğu ünlü Hollywood yıldızı Jessica Alba’ydı. Güzelliği ve zarafeti ile tüm davetlileri kendine hayran bırakan ünlü yıldız,  törende sırasında yaptığı konuşmada  “Burada bulunan bir çok harika sanatçının verdikleri emeği kutluyorum. Bu emeklerin insanların hayatına kattığı mutluluğu görmek bir sanatçı için çok değerli. Magnum Altın Kelebek Ödül Töreni bu çalışmaları takdir ediyor ve bu şekilde sanatçıları destekleyen organizasyonlar, markalar olduğu için çok şanslıyız. Ben de bunun bir parçası olduğum için çok heyecanlıyım. Katılan tüm sanatçıları şimdiden tebrik ediyorum. Hepinize keyifli bir gece geçirmenizi dilerim” dedi.

Ozan Doğulu’nun son albümü “130 bpm Moderato”da, “Harika” şarkısını okuyan Ajda Pekkan-Kenan Doğulu, törende Ozan Doğulu’yla birlikte sahne aldı.  Üçlü, albümün çıkış şarkısı “Harika”yı

ilk kez Magnum Altın Kelebek gecesinde seslendirdi.

Gecenin ikinci sürprizinde, Sinan Akçıl babası Saim Akçıl’la birlikte sahnede aldı.  Borusan Filarmonu ve Tekfen Flarmoni orkestralarını kuran Saim Akçıl’ın yöneteceği orkestra ile sahneye çıkan Sinan Akçıl, “Güzel Kız” ve “Tabi Tabi” şarkılarını seslendirdi.

Başarılı sanatçı Gökçe her zaman çok konuşulan ve ses getiren show’larından birini  30 kişilik dans ve Bando ekibiyle birlikte gerçekleştirdi. Son albümü’ Kaktüs Çiçeği’nde yer alan ‘Aşkım Aşkım’ ve ‘Sittin Sene’ şarkıları ile sahne alan Gökçe’ye ‘Sittin Sene’ şarkısında ‘Kamufle’ eşlik etti.

 

“Magnum Altın Kelebek Ödülleri”

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.